Thursday 5 October 2017

Trading System Lol


Velkommen til Forumarkivet. Åndersamtaler fyller et ton digitale sider, og vi har holdt alt tilgjengelig for å bla gjennom eller kopiere over. Uansett om du leter etter avsløre artikler for eldre mestere, eller første gang Rammus rullet inn i en OK tråden eller noe i mellom, kan du finne det her Når du er ferdig, sjekk ut forumene for å bli med i de siste ligaenes legender-diskusjoner. Hvis hudhandelen noen gang kommer tilbake under vurderingsterskelen, klikker du her for å vise den. Etter de tusen og tusenvis av mennesker kjøper mystery skins og gifting mystery gaver de fleste av menneskene har mye dobbelt skinn som meg selv jeg kjøpte 7 mystery skins og trades 2 gaver disse er resultatene. - The Magnificent Twisted Fate allerede hadde en Twisted skjebne hud - Tribal Ryze - Pulsefire Ezreal Selv om det var veldig heldig, hadde jeg allerede en Ezreal hud - Obsidian Malphite hadde allerede en malfitt hud - Muay Thai Lee Sin hadde allerede en Lee Win hud - Reaper Hecarim - Spooky gangplank - Riot Blitzcrank - Impe rialet Xin Zhao hadde allerede en Xin Zhao skin. Så nå har jeg 5 mestere med en dobbel hud og åpenbart vil jeg alltid bruke den beste og det er ikke noe poeng å ha den andre jeg har noen venner som kjøpte mye mystiske skinn til og få noen doble skinn og skinn for rchampions de aldri spiller mens jeg har synder for mestere de spiller My spørsmål er, vil Riot noensinne bringe tilbake hudhandel Like å få 1k oppvoter på forumene og du vil kunne handle de skinnene jeg kjenner de har gjort det før og med alle disse menneskene får slags ubrukelige skinn, tror jeg det ville være en god ide å gjøre det for som 1 uke lang, spesielt med alle serverproblemer og rangeringer som er deaktivert. Velkommen til Forumarkivet. samtale fyller et ton digitale sider, og vi har holdt alt tilgjengelig for å bla gjennom eller kopiere over. Uansett om du leter etter å avsløre artikler for eldre mestere, eller den første gangen Rammus rullet inn i en OK-tråd eller noe i mellom, kan finne den her Når du er ferdig, sjekk ut styrene for å bli med i de siste lektardagens diskusjoner. Trading system i LoLment under rating terskel, klikk her for å vise det. I går så jeg en tråd hvor noen fyr ønsket å handle en hud med sin venn men kunne ikke jeg hadde en ide i morges hva om LoL hadde et handelssystem som Pok mon s Du kan tilby et varemerke til handel og be om en til gjengjeld i et globalt handelshus eller mellom dine venner Hvis Riot ville tjene penger på dette, kunne de ha trading tokens for global handel, kan du begynne med 3 gratis og kjøpe mer for en liten mengde rp. Hva synes dere om dette, jeg liker tilbakemelding og om mulig en rød for å diskutere også Takk for lesing under rating terskel , klikk her for å vise det. Mange mennesker har hatt bedre ideer til handel enn dette som til og med involverer Riot å bli rik av det foreslåtte handelssystemet, inkludert meg, kan ikke huske hvor det er, men jeg skrev en massiv ting om det på disse fora . For noen re ason Riot er ugunstig for ideen. Kanskje det nåværende systemet ikke kan brukes til handel. Meh. Welcome to Forum Archive. Years of conversation fyller massevis av digitale sider, og vi har holdt alt tilgjengelig for å bla gjennom eller kopiere over Uansett om du leter etter å avsløre artikler for eldre mestere, eller første gang Rammus rullet inn i en OK-tråd, eller noe i mellom, kan du finne det her. Når du er ferdig, ta en titt på brettene for å bli med i de siste league league-diskusjonene. Skin Trading System og flere funksjoner under rating terskel, klikk her for å vise det. Art online. En forespørsel om ligaen av legends gjesenter for å forbedre følelsen av league of legend, kan du legge til i en funksjon i fremtiden som tillater hud handel Du kan bare handle skinn som du har kjøpt, så ingen gavebelønning eller gratis skinn fra opprør og ingen handelsskinn som du har mottatt gjennom handel. Dette vil tillate spillere som meg som har en stor mengde skinn og ikke bruker mye av dem til handle skinnene med andre spillere som har begrensede skinn eller skinn, jeg vil ha og ikke eier, jeg har 136 skinn, jeg tror og har plukket opp en hel del begrensede skinn som vennene mine vil ha som har begrensede skinn som jeg vil ha for transaksjonen du kan velg en hud kan også ikke velge hud hvis du bare vil gi en hud til en venn som du allerede hadde kjøpt etter å ha valgt huden du ønsker å handle, begge summoners må klikke på en knapp som sier ok eller låse inn slik at huden ikke kan være handles for en annen hud og dermed nekte falske hudhandler hvor som noen kunne plukke en hud, vent på den andre personen til å akseptere handelen og deretter bytte ut huden for en annen og så omgående handle slik at den andre innkalleren får en hud han hun ville ikke, da vil en ny knapp lyse med å si forvirring eller handel som gjør det mulig for begge skinnene å bli handlet. Dette vil hjelpe til med forespørsler om begrenset skinn og vil redusere mengden personer som ber om begrensede skinn eller en SKING, hvordan de kunne få det, ved å la dem handle for det. EX en summende ønsker desperat Champion Ship Thresh, men var på ferie mens hudsalget var levende og ikke kunne kjøpe det, summoenr har sølvkayle som noen på vennene sine liste ønsker som har Champion Ship Thresh i stedet for oppfordrer spør Riot om han kunne være begavet huden og gi rp eller innkalleren kjøpe en Champion Ship Thresh for 150 han hun kunne handle en hud av samme verdi til den andre innkalleren og begge spillerne ville være lykkelige, men som jeg sa over skinnene du har mottatt fra handelssystemet, kan ikke handles igjen og skinn mottas fri fra opprør. Ex Judgment Kayle, Victorious Janna kan ikke handles, du kan også velge menighetsskinn som kunne ha vært begrenset og bruke dem som handel også, dette tillater oppfordringsmenn å spare penger, handelsskinn som andre innkjøpere vil ha, og han hun ikke vil ha eller bruke, men kan bruke huden til en hud som saksøkeren ønsker, og tillater mindre krav ts for en hud siden summoners kunne nå enkelt spørre noen de kjenner i det virkelige livet eller noen de møtte på league of legends for en hud og handle det med trinnene ovenfor, så ingen falske hudhandler er oppfylt, hvis dette ikke kunne implementeres i Spillet av følgende årsaker, vennligst gi meg beskjed, siden jeg ikke ser noen store problemer med handelssystemet implementeres og bare positive effekter, siden en innkalling bare kunne ha ett system av ligaer i legender som ble runnet på en enkelt datamaskin, gjør dette ikke la summoenrs misbruke ligaen til legends trading system siden de kun kan logges på en konto om gangen, hvis en innkaller har to datamaskiner og kan logge på to kontoer, så har enten en innkaller brutt summoners-koden og gitt det passord til noen, eller han er en hacker som ligaen til legender-systemet har allerede forbudt summoners som hack, og har også løst problemer med andre som logger på en summoners konto og gave dem selv skinn, denne featuren e kan bare brukes en gang om dagen av innkallere, slik at serveren eller opprørsteamet kunne opprettholde god tilkobling og handelskinn mellom summoners og ikke ha serveren blitt overveldet. Jeg har også en annen forespørsel om at hver ny sesong en innkalling mottar 3 refusjoner, som ble gitt til en innkaller når kontoen først ble gjort, kan en innkaller ikke ha mer enn tre refusjoner, dette nekter summoners som ønsker å bygge opp tilbakebetalinger, og tillater at innkalleren har en grunn til å bruke refusjonene, dette tillater bortkastet rp eller penger på et utilfredsstilt kjøp å bli løst, og tillater oppfordrerne å ha en bedre opplevelse i Fields of Justice, med at vi heller ikke er en sjokkerende nyoppkjøpt zed-hud til en skinnende ny metalldrakt til pantheon, ville det hjelpe oppfordrere å lindre følelsen av å kaste bort penger på en uønsket hud og da måtte bruke mer for å få en annen hud de hadde ønsket, men kunne ikke få det siden de først hadde bugget en annen hud og var utilfreds med det, 3 er en liten mengde og jeg tror det perfekte beløpet for en oppfordrer å motta hver ny sesong, men ikke kan ha mer enn 3, bør dette ikke påvirke pengene gått til league of legends gjennom kjøp av rp og jeg prøver ikke å finne en billig måte for å få rp tilbake, elsker jeg league av legender og ønsker bare at oppfordrerne får en bedre opplevelse og har selvtillit brukt hundyr av dollers på league legends, jeg anslår 600 på bare rp, ikke inkludert skjermen, league of legends accessories, computer , tastatur eller mus som jeg har kjøpt bare for league of legend, hvis disse to tingene kunne implementeres på legender som ville være fantastiske og forbedre følelsen av league of legends, hvis ikke, vennligst fortell meg årsakene, og jeg vil prøve og finn en løsning for å fjerne problemene, hvis du liker begge mine forespørsler, har jeg flere forespørsler jeg vil gjerne ha implementert i fremtiden for leauge of legends for å forbedre spillet.

No comments:

Post a Comment