Sunday 5 November 2017

Dukascopy Jforex


Automatisert trading. JForex plattform anbefales for handelsfolk interessert i manuell og automatisert handel og eller utvikling og testing av handelsstrategier basert på JAVA programmeringsspråk. Hovedfunksjonaliteten og grensesnittet til plattformen ligner på Java-plattformen. I tillegg er en innebygd grensesnitt-grensesnitt for utførelse av tilpassede strategier og programmeringskode er gitt. Integrerte tekniske analyseværktøy tillater også å følge stillinger direkte fra diagrammer. Hvorfor handlere velger JForex. Det finnes mange forskjellige automatiserte handelsløsninger tilgjengelig på markedet. Men få eller ingen kan gi som mange funksjoner som JForex Nedenfor er noen av hovedtrekkene til JForex-plattformen sammenlignet med andre løsninger som Meta Trader, Trade Station, etc. Different operativsystemstøtte Du kan kjøre automatiserte strategier ved hjelp av hvilket som helst operativsystem Windows, Linux, Mac, etc. Automatisert strategi visualisering JForex gir deg muligheten til å visualisere en strategi s exe forsiktighet ikke bare i sanntidshandelen, men også for historiske tilbakeforsøk. Automatiserte strategier basert på flere valutapar. Handlere kan utvikle sine strategier basert på flere valutapar. Du kan også kjøre en historisk tilbaketest for de valgte flere parene innenfor en handelsstrategi. Historiske tilbakemeldinger som bruker ekte tick-data I motsetning til andre automatiserte FX-løsninger, hvor testresultater vanligvis ikke er veldig nøyaktige på grunn av bruk av datautinterpolering i stedet for de riktige kryssdataene, løser JForex dette problemet ved å tilby en ekte tick-data for en historisk tilbaketest. Opptil 180 handelsindikatorer Det er opptil 180 handelsindikatorer implementert i JForex, alle tilgjengelige for automatiserte FX-strategier. Java IDEs Integrert Utviklingsmiljøstøtte JForex profesjonelle handelsfolk kan dra full nytte av de forskjellige Java IDEs Integrated Development Environment tilgjengelig for JForex strategier implementering. Full markedsdybde alternativ JForex marked dybde en kompasser av priser og likviditet tatt fra mange forskjellige likviditetsleverandører. Mens de utvikler sine strategier, kan handelsmenn bruke markedsdybden som en ekstra ressurs som gir informasjon om dagens marked. Betingelser for BIDs og TILBUD til markedet Dette spesielle alternativet gjør det mulig for handlende å handle Som en likviditetsleverandør ved å plassere individuelle bud og tilbud direkte til markedet. Som budsider er plassert, kan de matches av andre likviditetsforbrukere, og dermed unngå spredningskostnadene. Få startet. Få Live Trading. For å lære mer om JForex og annen handel relatert informasjon, vennligst skriv oss email beskyttet ring oss 41 22 799 4888 eller alternativt be om tilbakekalling. Gjennomgå Besøksside. Stille krysser fingrene mine. Også så den nye telefonappen, den nye oppdateringen, ser jeg at ikondesignet har endret seg, men ingenting annet endret, samme som før. Fortsatt veldig sakte, ikke nok funksjon, kan ikke zoome godt og ikke Selv viser det nylige stearinlyset riktig. Jan 23, 2017 - 4 Stjerner Med forventning vil jeg endre frekvensen min til 4 stjerner siden de omarbeider sin plattform for telefoner og legger til handelshistorikken til JForex3 Dukascopy Japan er den eneste ecn-tjenesten som reguleres her i Japan så jeg vil holde fingrene krysset Lykke til. Jan 12, 2017 - 2 Stjerner Jeg har aldri hatt noe problem med japanske Dukascopy Jeg ble avvist fra tok dem om en måned for å svare tilbake etter noen av mine enkle mails. Uansett er plattformen for ios bare latterlig, kan ikke engang vise prisen stearinlys riktig, mesteparten av tiden har tabellen ikke vunnet, selv belastning Allikevel, for sakte, for mange feil og måten ikke nok Én kan handle med sitt system For PC-versjonen, den nyeste versjonen av JForex 3, fikk bedre, men fortsatt er det mange feil a og det er så vanskelig å til og med vise handelshistorikken din i plattformen Og ja, jeg har sendt det du må gjøre for å gjøre det bedre for begge appene, men jeg antar at det vil ta tid å ordne med, vennligst bare gi Metatrader 4.Dec 21, 2016 - 3 Stjerner Fortsatt litt bugs, men når jeg spurte dem om å fikse, oppdaterte de raskt og rydde mange ganger, de glemmer å svare på e-post. For IOS-versjonen er det ikke nok, det er MT4-versjonen av systemet, det blir det great. Nov 25, 2016 - 1 Star Deres plattform JForex super langsom og dårlig funksjon med mange bugs Selv med den nye kommer JForex 3 Med ios ut av spørsmålet Kom på Dukascopy Tilbyr ren MT4 ikke bro og cTrader. Reply av Dukascopy Support sendt 29. november 2016 Kjære, n Gi oss mer informasjon om saken din eller angi ditt handelskontonummer og det eksakte problemet du kjørte inn i ved hjelp av JForex, ved å sende detaljer slik at vi kan undersøke det og svare på riktig måte. Denne informasjonen vil også hjelpe oss med å forbedre plattformen. i du kascopy vi streber etter å opprettholde høy kvalitet på service og sikte på å forbedre investeringsmiljøet med våre kunder. Vi setter oss alltid pris på klientens stemme og tilbakemelding du tilbyr. Ta gjerne din rapport om våre tjenester til, og det vil bli undersøkt raskt av relevant departments. Reply av Dukascopy Support innlevert 30. desember 2016 Kjære n, vi setter stor pris på tilbakemeldinger du tilbyr. Du er velkommen til å sende dine kommentarer og forslag til vår plattform til, og de vil bli undersøkt raskt av relevante avdelinger. Også, gi oss beskjed via klokkeslettet og datoen du kontaktet Dukascopy Japan og fikk ikke svar Vi vil undersøke dette problemet Faktisk kan e-postadresser forbli uopplært eller uovervåket av ulike årsaker. Gjentatt av Dukascopy Support sendt 20. januar 2017 Kjære n. Vi setter pris på din tilbakemelding På grunn av regulatoriske krav i Japan kan vi imidlertid ikke kommunisere direkte med japanske kunder og gi teknisk hjelp. Vi ber deg om å ta kontakt t vår japanske kundesupport ved å sende en epost til og indikere Forex Peace Army i brevet. Vi beklager å vite at du forventet å motta teknisk support fra Vennligst kontakt Dukascopy Japan fordi hjelp fra Dukascopy Bank ikke er mulig. Vi er seriøse om kunder tilbakemelding og ta alltid hensyn til det når vi utvikler og vedlikeholder våre produkter Samtidig forstår vi at det ikke finnes en universell løsning for å tilfredsstille hver persons behov Vi respekterer alle regulerte parter i Forex-markedet og tror at alle aktører kan velge en plattform som oppfyller alle deres individuelle krav og preferanser Fra vår side gjør vi vårt beste for å gjøre plattformen så funksjonell og enkel som mulig. Regarding iOS-plattform For tiden arbeider vi med plattformredesign, stabilitetsforbedringer og nye funksjoner for å gjøre applikasjonen enda enklere og brukervennlig Og mens vi innrømmer at ingen teknologi er perfekt og kontinuerlig arbeider med å forbedre platfo rm, vi kan ikke være enig med uttalelsen om at ingen kan handle det, siden vi mottar mye positiv tilbakemelding fra våre kunder, og antallet handelsfolk som bruker det, vokser stadig. Regler JForex 3 Som du har nevnt, har vi forbedret plattform, og vi vil fortsette å forbedre den i fremtiden. Handelshistorikken kan nå nås i våre rapporter, men vi har planer om å legge den snart til plattformen. Hvis du har noen andre forslag eller ideer til å dele med utviklere, vennligst skriv til og Dukascopy Japan vil undersøke dem grundig. Ikke ekte sveitsisk, men latvisk indeed. swe traders, kjære Admin, det er en ting jeg vil henge oppmerksomhet på at dukascopy markerer seg selv som ekte swiss megler jeg kan ikke si at det er galt, ja det er sant, men det er sant med litt drift fra grenen i latvia, kan du sjekke at på Storbritannias offisielle FCA nettsted der Dukascopy Europe IBS AS adressen Lacplesa Street 20a-1 Riga LATVIA og de har bare europeisk sertifikat Status EEA Autorisert de er ikke FCA autorisert som betyr som enhver annen svindel-cyprus, russisk eller australsk eller maltesisk megler Hvis du ikke vil bli utrodd, må den internasjonale megleren du jobber med, være under amerikansk, britisk eller sveitsisk inspeksjon, men som jeg forklarte over disse gutta, er jeg ikke selvfølgelig sett dette på de andre store gutta som fxpro de har en filial i Storbritannia som er FCA autorisert og en annen i Cypern som er EEA-autorisert en i Storbritannia er for riktig handel, den i Cypern kan dissappoint deg at du kan sjekke og sørge for at besøker offisiell FCA nettside av dere selv. Gjort av Laurent Bellieres sendt 15. februar 2017.Dukascopy Bank er sveitsisk bank, Dukascopy Europe er latvisk europeisk lisensiert megler torukojin fra Tyrkia blandet opp Dukascopy Bank SA og Dukascopy Europe IBS AS, to forskjellige medlemmer av Dukascopy Group Dukascopy Bank er en sveitsisk bank basert i Genève, autorisert og regulert av FINMA som kan verifiseres på FINMAs nettside. Det er også hovedkontoret til Dukascopy Group. Dukascopy Europe er en investering meglerfirma innlemmet i Latvia og regulert av FCMC Dukascopy Europe er faktisk autorisert til å tilby sine tjenester i EU siden den er basert i Latvia, et statsmedlem i EU. Den unike tilstedeværelsen av Dukascopy Bank i Latvia er et representativt kontor, ikke En filial Dukascopy Group er tilstede i åtte land over hele verden, inkludert i Japan. Dukascopy Europe og Dukascopy Japan er 100 eid av Dukascopy Bank og tilbyr tilgang til Dukascopy Banks handelssystem i henhold til avtaler om hvit etikett, noe som betyr at de tilbyr samme utførelseskvalitet og samme data feed som Dukascopy Bank Vi håper dette klargjør saken Ytterligere informasjon er tilgjengelig på. Andre til mine tidligere vurderinger her, de løste problemet med mitt vedlikeholdsgebyr, og kanskje når et problem oppnådde toppledelsen, er det løst umiddelbart, vil jeg trekke min ord som beskriver denne megleren som en svindel, men definitivt de er ikke de beste der ute, de må jobbe på seg selv vanskelig å løse al Jeg har problemer med dem, spesielt i kundeservice og spesielt i Midt-Østen. 30. desember 2016 - Ingen vurdering Hei for alle leserne hvis du vil lykkes i dette feltet, hold deg borte fra denne megleren, det er helt en svindel de hadde stjålet pengene mine som vedlikeholdsavgift hadde de den verste kundeservicen i verden mesteparten av tiden ut av deg sendte dem en epost de vil svare bare hvis du ringte dem og e-postene vil gå tapt, og hvis du ringte dem to ganger for eksempel, vil de være veldig sint og kan være stengt telefonen pls gjennomgå min erfaring her med Ahmad al Agha, og jeg vil fortelle deg et annet eksempel på en av dem som heter Ronnie Kheirallah Jeg ba ham om å hjelpe til med åpningen av opsjonskonto, han ba meg sende mange papirer selv om det er sagt klart på deres nettsted at det ikke er behov for alle disse tingene, kompliserte de alt og den mest rutiniske megleren jeg noensinne hadde sett, var en måte å bevare pengene dine på. 4, 2016 - 1 stjerne er veldig overrasket over at denne svindleren megler fikk så høyt scorer, er med dem nå siden 6 år, veldig dårlig kundeservice, ingen svar på e-post eller samtaler, og kontosjefens navn er Ahmad Agha nå unngår å svare eller snakke med meg lav innflytelse trenger trippel innflytelse i helgene, veldig dårlig erfaring med dem jeg utfordre hvis noen er lønnsomme med dem. Som ved min tidligere klage har Dukascopy håndtert problemet faglig og en avtale ble nådd. Jeg vil anbefale denne megleren for utmerket service. Feb 4, 2017 - 1 stjerne Jeg skriver denne anmeldelsen for å uttrykke min skuffelse i Dukascopy. Jeg registrerte meg for en fullt finansiert live-konto 5000 USD nesten 1 år siden. La meg starte med å si at kundesupporten og registreringssystemet er utmerket. Banken gjør en god jobb på å hjelpe kunder med problemer og tilmelding. Min megler er også veldig hjelpsom til å gi den nødvendige informasjonen. Men siden jeg har opplevd noe mindre snakket om disse skjemaene, ble kontoavgiftene som ble belastet for sovende og ingen åpen stilling, ikke forklart for meg da jeg åpnet denne kontoen Som en nåværende kontoinnehaver med en handelskonto, tror jeg det ville være felles høflighet å informere kundene om at gebyr skyldes per Dukascopy-tidsplan for inaktive og ingen åpne posisjonskontoer. Det ville ha tatt seg ingen innsats og bare noen få minituer å sette opp en autosvarer til inaktive kunder for å informere dem om at 100 USD vil bli belastet innen få dager med inaktivitet. Dette gjør at jeg er skuffet over at ingen kontakter meg eller har gjort en innsats for å informere meg om denne avgiften jeg Jeg skriver dette med 200 USD i vedlikeholdsavgifter som kunne ha blitt forhindret med en høflighet. Jeg har kontakt Dukascopy og venter på svaret deres. Jeg har bedt om en avgiftskurs. Jeg ble ikke gjort oppmerksom på disse vedlikeholdskostnadene. Riyadh, Saudi-Arabia. Still på demo Acc vil byttes til live Acc snart, så langt en ærlig og profesjonell megler. Hei, jeg er på en binær opsjons demo konto med Dukascopy, så langt kan jeg se det veldig pent og rent og veldig fort i å sette putter eller samtaler rekkefølge jeg gjør overvåke pris handling og barer med andre handelsplattformer og det er ingen stor forskjell i streiken priser jeg håper når jeg bytter til live konto det bør forbli det samme Jeg håper at tilbaketrekking av beløpet skal være veldig enkelt uten panikk, var jeg søker å deponere mindre beløp på 1000 USD, men jeg antar det minste beløpet er 5k som er veldig høyt, de burde redusere innskuddsmengden for kunder som oss. Jeg registrerer en konto for å forlate denne anmeldelsen denne megleren er verst, jeg har erfaring med å stoppe tap og de lukket min posisjon 100pips lavere uten grunn jeg tror i utgangspunktet at de bare stjeler folks penger siden de er i Sveits, og du er i USA. Unngå at de er onde. Deres lave spredning er en annen løgn fordi de overbelaster deg på provisjoner. Jeg er veldig tvilsom hvis de utfører dine bestillinger i live markedet, men gamble mot deg hvis du åpner kontoen din for 100 innskudd bonus er det ingen gratis cake. Review moderering lag note.1 Star rating removed. To det beste av vår kunnskap e, Dukascopy har ikke akseptert amerikanske kunder i mange år nå. Hvis det har skjedd en endring, vennligst gi oss beskjed. Gjør det av Dukascopy Support innlevert 29. desember 2016. Kjære dannyacemen, er du sikker på at du handlet med Dukascopy Vi har sluttet å godta amerikanske kunder siden 2011. Forex FS JForex-plattformen gir kundene tilgang til nøyaktig samme handelsvilkår som Dukascopy Bank JForex-plattformen. JForex-plattformen er tilgjengelig på nettet og kombinerer all hovedfunksjonalitet for ordreutførelse og stillingsstyring, markedsundersøkelsesverktøy og øyeblikkelig kommunikasjon i levere klienter muligheten til å handle og reagere raskt under forskjellige markedssituasjoner. Overvåk markedet og nåværende eksponering. Oppdragsordrer og stillinger. Følg utviklingen av egenkapitalen, innflytelse og ytelse. Tre handelsplatformmodeller er tilgjengelige Web-Integrated, JForex og Java I tillegg kan du få tilgang til din JForex-konto via Apple iOS - og Adroid-enheten. Klienter som ønsker å kombinere funksjonaliteten y av JForex-plattformen med sine eksisterende MT4-kontoer, kan det overveie den tredje parten MT4 til JForex Bridge-løsningen. For å starte JForex-plattformen, vennligst klikk på knappen nedenfor og velg plattformversjonen som passer best for dine handelsbehov. DISCLAIMER Forex FS forsøker å tilby klienter med best mulig utførelse og konkurransedyktige sprekker tilgjengelig via direkte markedsadgang. Det kan imidlertid være tider når markedsforholdene medfører ekstrem volatilitet eller volum for å spre seg utover våre typiske sprekker. Denne markedsbetingelsen er kjent som et raskt marked. Rask markedsforhold kan skyldes av ulike faktorer, inkludert, men ikke begrenset til, nyhetsutgivelser som ikke-farm lønnstall, rekkefølge ubalanser, betydelig større ordrer av en type, for eksempel kjøper enn en annen type, f. eks. selger. Likviditetsuttak er et felles tiltak som brukes av Likviditetsleverandører ved eller rett før øyeblikket av viktige data utgivelser som USA NFP I tilfelle av et raskt marked, vil spreads vokse som markedet fastslår s den riktige verdien av en valuta og prisene kan skje - et prisforskjell oppstår når prisen på et marked hopper fra det siste budtilbudet sitere til et nytt tilbud uten noen gang å handle til priser mellom disse sitatene. For eksempel kunne EURUSD handle 1 3510 12 foran en økonomisk datautgivelse eller nyhetshendelse med det første sitatet etter at hendelsen var 1 3060 80 dersom dataene eller nyhetene gjenspeiler et slikt skifte i følelser. I slike tilfeller stopper tap, innkjøpsordre og marginsamtaler utføres på beste pris tilgjengelig etter at gapet har gitt underliggende markedslikviditet Kunder kan oppleve forsinkelse i utførelsen, re-siterte priser forskjellig fra deres forespurte handelspris eller gjennomføring av ordrer på forskjellige nivåer avhengig av størrelse og reflekterer den underliggende markedslikviditeten. Rask markedsforhold kan forekommer når som helst, men er mest vanlige under økonomiske datautgivelser eller nyhetshendelser, spesielt hvor likviditet er til en premie for eksempel nasjonalferie eller etter en week-end som marke t gjenåpner Videre sprer seg under raske markedsforhold eller et markedskløft kan redusere egenkapitalen på kontoen din betydelig og kan utløse en marginalanrop eller egenkapitalstopp-likvidasjon av de minst lønnsomme posisjonene.

No comments:

Post a Comment